Uvjeti poslovanja
Opći uvjeti poslovanja mrežne trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), na temelju preporuka GZS i međunarodnih kodeksa za e-poslovanje.
Mrežnom trgovinom upravlja poduzeće ŽABJEK d.o.o., Hudourniška pot 2, 1000 Ljubljana (u nastavku »ponuđač«). Poduzeće je upisano na Temeljnom sudu u Ljubljani pod reg. br. 1/23232/00 s danom 7. 6. 1993.; osnovni kapital 18.194,00€; matični broj: 5786592000; poduzeće je obveznik PDV-a, ID za PDV: SI76747735, direktor poduzeća je Marjan Žabjek.
Opći uvjeti poslovanja reguliraju rad mrežne trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između ponuđača i kupca.
Potvrđivanjem narudžbe korisnik je upoznat s općim uvjetima poslovanja, zaštitom osobnih podataka i pravnom obavijesti.
Registracija korisnika
Da bi se predala narudžba, potrebna je registracija. Prilikom registracije u sustav mrežne trgovine, posjetitelj dobiva korisničko ime koje je identično adresi njegove elektroničke pošte te lozinku. Korisničko ime i lozinka korisnika nedvojbeno su određeni i povezani s unesenim podacima.
Postupak registracije je jednostavan:
Izaberite"prijava" i izaberite "Kupujete prvi put?"
Ispunite polja u prozorčićima i pritisnite na gumb "Registriraj me".
Kad ste prijavljeni u mrežnu trgovinu, u desnom gornjem uglu se ispiše vaše korisničko ime.
Ako već imate lozinku, prijavite se i možete početi s kupnjom. Ako ste zaboravili lozinku, koristite opciju „Zaboravili ste lozinku?“.
Način plaćanja
Ponuđač omogućuju sljedeće načine plaćanja:
- Pouzećem (dostavljaču GLS-a prilikom dostave plaćate gotovinom ili karticom, nema dodatnih troškova. U slučaju dostave putem Pošte Slovenije, moguće je plaćanje samo gotovinom, uz proviziju u vrijednosti 1,07 % od vrijednosti otkupnine odn. najmanje 1,05 € (kod iznosa otkupnine manjeg od 98 €), a maksimalno 5,36 €). Vrijedi samo za narudžbe iz Slovenije.
- Predračun (plaćanje po predračunu - uplata na TRR). Ako se odlučite za plaćanje po predračunu, na adresu elektroničke pošte dobit ćete predračun (ne kreira se automatski, već vam ga posredujemo s vremenskim odmakom). Kad predračun bude u cijelosti podmiren, primit ćete naručenu robu. Ako je predračun djelomično plaćen, roba do daljnjeg ostaje u vlasništvu poduzeća ŽABJEK d.o.o.
- Mrežno plaćanje platnim karticama (nema dodatnih troškova kod plaćanja)
- Obročna plaćanja putem usluge Leanpay; uvjeti uporabe Leanpay. Najčešća pitanja povezana uz uporabu usluge Leanpay naći ćete OVDJE. Leanpay plaćanje moguće je samo za državljane Republike Slovenije.
Rokovi i načini dostave
Mrežna trgovina prima narudžbe 24 sata na dan. Sve narudžbe primljene od ponedjeljka do petka bit će realizirane u roku od 3 radna dana. Narudžbe dobivene subotom, nedjeljom i u vrijeme praznika bit će realizirane u roku od 3 radna dana. U slučaju da u trenutku naručivanja proizvoda više nema na zalihi, rok isporuke se produljuje u skladu s rokom nabave robe od proizvođača.
Ugovorni partner za dostavu pošiljki je dostavna služba GLS za pošiljke do 40 kg, a pošiljke teže od 40 kg dostavlja Pošta Slovenije, no ponuđač zadržava pravo izabrati drugu dostavnu službu ako će na taj način učinkovitije ispuniti narudžbu.
Cijene i troškovi dostave
Sve cijene proizvoda u mrežnoj trgovini navedene su u eurima (€) i napisane su bez PDV-a i s uključenim PDV-om (porez na dodanu vrijednost), osim ako je izričito napisano drukčije.
Cijene vrijede u trenutku predavanja narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost.
Cijene vrijede u slučaju plaćanja gore navedenim načinima plaćanja, pod gore navedenim uvjetima. Unatoč iznimnim naporima kako bismo osigurali najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da je podatak o cijeni neispravan. U tom slučaju, ili u slučaju da se cijena proizvoda promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će kupcu omogućiti otkazivanje kupnje, ali će mu ujedno ponuditi rješenje na obostrano zadovoljstvo.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kad ponuđač potvrdi narudžbu. Od tog trenutka sve cijene i drugi uvjeti su fiksirani i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca.
Troškovi slanja iznose 6,10 € za kupnje do 60 € (49,18 € bez PDV-a), a iznad tog iznosa besplatni su za artikle koje se mogu poslati kao paket.
Navedeni troškovi slanja vrijede u unutrašnjem prometu na teritoriju Slovenije.
Narudžbe iz inozemstva moguća su iz Hrvatske, Italije, Austrije i Madžarske pri čemu je trošak slanja 9,00 € (7,38 € bez PDV-a). Neke artikle ne možemo slati u inozemstvo zbog težine ili veličine. O tome će vas mrežna trgovina obavijestiti prije dovršetka kupnje. Za te artikle nam pošaljite upit i mi ćemo vam pripremiti ponudu s odgovarajućim troškovima dostave.
Osobno preuzimanje
Proizvode kupljene u mrežnoj trgovini možete također preuzeti osobno, a platiti možete po predračunu, online plaćanjem platnim karticama ili prilikom preuzimanja gotovinom ili platnom karticom.
Osobno preuzimanje 24/7 u paketomatu Direct4.me
Proizvode plaćene po predračunu ili karticom online možete preuzeti 24/7 u paketomatu Direct4.me na našoj adresi. Veličina paketa ograničena je na 20 x 43 x 24 cm, a težina na 10 kg. Kad paket bude spreman za preuzimanje, o tome ćete biti obaviješteni putem SMS-a.
Kupnja
Izberite proizvod koji želite kupite i kliknite na gumb "Dodaj u košaricu". U desnom gornjem uglu, u košarici za kupnju, ispiše se količina i ukupni iznos naručenih proizvoda. Ako želite ukloniti ili smanjiti naručenu količinu određenog proizvoda, ili ako želite povećati količinu, izvršite to u košarici.
Postupak zaključivanja narudžbe pokrenite klikom na košaricu za kupnju te na gumb "Na blagajnu".
Nakon predana narudžbe na adresu e-pošte primit ćete sažetak naručenih proizvoda. Poslanu narudžbu kupac može opozvati u roku od jednog sata nakon predane narudžbe. Po isteku propisanog vremena, opoziv narudžbe nije više moguć. Sve nastale troškove po isteku valjanog roka opoziva pokriva naručitelj robe. Kupcu su na mrežnoj stranici ponuđača uvijek dostupni podaci o statusu i sadržaju narudžbe.
Ugovor o kupnji naručenih proizvoda između kupca i ponuđača u ovoj fazi je neopozivo sklopljen.
Klikom na gumb "Potvrdi narudžbu" potvrđujete da ste upoznati s cjelokupnim tekstom prodajno-platnih uvjeta koji su ovdje navedeni te da ste na te uvjete prilikom kupnje bili izričito upozoreni.
Kupoprodajni ugovor (narudžba) na slovenskom jeziku pohranjen je na poslužitelju u elektroničkom obliku i kupcu je dostupan u svakom trenutku na njegovu korisničkom profilu (Moj profil).
Kupoprodajni ugovor (narudžba) obvezuje mrežnu trgovinu i kupca. U slučaju da kupac odustane od narudžbe/ugovora, on snosi, prema Zakonu o zaštiti potrošača (stavak 6., članak 43.c) sve neposredne troškove koji nastanu slanjem.
Ponuđač kupcu izdaje račun na trajnom mediju, s raščlanjenim troškovima i uputom o tome kako odustati od kupnje i vratiti proizvode, ako je to potrebno i moguće.
Povijest kupnji
U slučaju da želite dobiti uvid u povijest kupnji, prijavite se u mrežnu trgovinu i u desnom gornjem uglu kliknite na "Moj profil". Povijest vaših dosadašnjih kupnji naći ćete u odjeljku "Moje kupnje".
Pravo na odustajanje od kupnje, povrat robe u roku od 14 dana
U skladu s odredbom članka 43c. ZVPot potrošač kod ugovora sklopljenih na daljinu ili unutar poslovnih prostora ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti poduzeće da odustaje od ugovora, bez navođenja razloga za svoju odluku. Pritom potrošač može snositi troškove iz sedmog stavka članka 43.d tog zakona.
U slučaju odustajanja od ugovora poduzeće odmah, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, vraća sva primljena plaćanja.
Poduzeće potrošaču vraća primljena plaćanja istim platnim sredstvom koje je koristio potrošač, osim ako potrošač izričito zahtijeva upotrebu drugog platnog sredstva i ako potrošač zbog toga ne snosi nikakve troškove. Potrošač ne može zahtijevati povrat dodatnih troškova koji su nastali ako se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljka od cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju nudi poduzeće.
Kod prodajnih ugovora poduzeće može zadržati povrat primljenih plaćanja do preuzimanja vraćene robe ili dok potrošač ne predoči dokaze da je robu poslao natrag, osim u slučaju da poduzeće ponudi mogućnost da samo preuzme vraćenu robu.
Ako je potrošač robu već primio i podom odustao od ugovora, robu vrati ili izruči poduzeću ili osobi koju je poduzeće ovlastilo za preuzimanje robe odmah, odnosno najkasnije u roku od 14 dana od obavijesti iz prvog stavka članka 43.c ovog zakona, osim u slučaju da poduzeće ponudi da samo preuzme vraćenu robu. Smatra se da je potrošač pravodobno vratio robu ako ju je posalao prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Potrošač u vezi s odustajanjem od ugovora pokriva samo troškove povrata robe, osim ako te troškove pokriva poduzeće odnosno ako poduzeće prethodno ne obavijesti potrošača da ono snosi taj trošak.
U slučaju odustajanja od ugovora poduzeće odmah, odnosno najkasnije u roku od 14 dna od primitka obavijesti o odustajanju od ugovora, vrati sva primljena plaćanja.
Potrošač odgovara za smanjenje vrijednosti robe ako je to smanjenje vrijednosti posljedica postupanja koje nije bilo nužno potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe. Samo na temelju smanjenja vrijednosti robe zbog postupanja potrošača poduzeće ne može potrošaču oduzeti pravo na odustajanje od ugovora, a time i povrata plaćene kupovne cijene.
Robu za povrat zajedno sa zahtjevom za povrat robe pošaljite na adresu:
Žabjek d.o.o.
Hudourniška pot 2
1000 Ljubljana
Slovenija
Povrat oštećenih pošiljki
U slučaju da je paket fizički oštećen, da u njemu nedostaje sadržaj ili pokazuje znakove otvaranja, kupac mora pokrenuti postupak reklamacije kod dostavne službe. To ćete napraviti tako da donesete paket u najbližu poslovnicu dostavljača u istom stanju u kakvom ste ga primili (bez dodavanja ili uklanjanja bilo kojeg dijela) te ispunite reklamacijski zapisnik. Pobrinut ćemo se, zajedno s dostavnom službom, da reklamacija bude riješena u najkraćem mogućem roku.
Jamstvo
Proizvodi imaju jamstvo ako je tako navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo je valjano uz pridržavanje uputa na jamstvenom listu te uz predočavanje računa.
Jamstveni rokovi navedeni su na jamstvenom listu ili na računu.
Informacija o jamstvu navedena je također na stranici s predstavljanjem proizvoda. Ako nema informacije o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili taj podatak u tom trenutku nije poznat. U tom slučaju kupac se može obratiti ponuđaču, koji će mu pružiti ažurnu informaciju.
Ako postojanje greške na robi odnosno nepravilnosti prilikom obavljanja usluge nije ni sporno, poduzeće mora čim prije, ali najkasnije u roku od osam dana, ispuniti potrošačev zahtjev iz članka 37.c i 38. ovog zakona.
Poduzeće mora pismeno odgovoriti potrošaču na zahtjev u roku od osam dana od njegova primitka, ako postojanje greške na proizvodu odnosno nepravilnosti u obavljanju usluge nije sporno.
Proizvođač je u skladu sa zakonom kupcu dužan osigurati jamstvo za besprijekorno funkcioniranje kupljene robe. Kupac može ostvariti jamstvo neposredno kod proizvođača ili u njegovom ovlaštenom servisu. Kupac može ostvariti jamstvo uz predočenje garancijskog lista i računa prodavača.
Proizvođač je dužan obaviti jamstveni popravak u roku od 45 dana od primitka robe ili, u suprotnom, proizvod zamijeniti drugim, jednakovrijednim i besprijekornim proizvodom.
Kupac može ostvariti jamstvo i kod prodavača, ali u tom slučaju vrijedi odredba iz prethodnog stavka.
Povrat robe u jamstvo obavlja se u skladu s uvjetima koje je proizvođač naveo u jamstvenom listu; kupac ne snosi troškove povrata.
Materijalni nedostaci stvari (zakonske odredbe ZVPot)
Potrošač može ostvariti svoja prava s naslova materijalnog nedostatka stvari, ako o nedostatku obavijesti prodavača u roku od dva mjeseca od dana kad je nedostatak otkriven. Potrošač u obavijesti o nedostatku mora detaljnije opisati nedostatak i omogućiti prodavaču da pregleda predmet. Obavijest o nedostatku potrošač može dati osobno, o čemu mu prodavač mora izdati potvrdu, ili ga poslati u trgovinu gdje je stvar bila kupljena, ili zastupniku prodavača s kojim je sklopio ugovor. Prodavač ne odgovara za materijalne nedostatke na robi koje se pokažu nakon isteka roka od dvije godine od trenutka isporuke predmeta. Smatra se da je materijalni nedostatak stvari postojao već u vrijeme isporuke ako se pojavi u roku od šest mjeseci od isporuke. Prava potrošača iz prvog stavka prestaju s istekom dvije godine od dana kad je o materijalnom nedostatku stvari obavijestio prodavača.
Potrošač koji je pravilno obavijestio prodavača o nedostatku od prodavača ima pravo zahtijevati da: otkloni nedostatak na robi ili vrati dio plaćenog iznosa u razmjeru s nedostatkom ili robu s nedostatkom zamijeni novom besprijekornom robom ili vrati plaćeni iznos.
Zaštita osobnih podataka
Svjesni smo da je privatnost posjetitelja i kupaca u našoj mrežnoj trgovini na prvom mjestu. Zato vam osiguravamo 100-postotnu sigurnost i zaštitu vaših osobnih podataka prema Zakonu o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1).
Registracijom u mrežnoj trgovini izražavate suglasnost da vaše osobne podatke pohranimo i koristimo ih isključivo za potrebe ispunjavanja narudžbe (slanje informativnih materijala, ponuda, računa, obavještavanje o novostima) i ostalu potrebnu komunikaciju.
Ponuđač se obvezuje na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika. Korisnikovi podaci ni u kom slučaju neće biti predani neovlaštenim osobama.
Za zaštitu osobnih podataka odgovoran je također sam korisnik i to na način da se pobrine za sigurnost svog korisničkog imena i lozinke.
Odricanje od odgovornosti
Ponuđač se u najvećoj mogućoj mjeri trudi osigurati ažurnost i pravilnost podataka koji su objavljeni na njegovim stranicama. Unatoč tomu, karakteristike proizvoda, rok dostave ili cijena se mogu promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije korigirati podatke na mrežnim stranicama. U tom slučaju ponuđač će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu otkazivanje narudžbe ili zamjenu naručenog proizvoda.
Pravna obavijest
Mrežna trgovina je vlasništvo poduzeća ŽABJEK d.o.o., koje također upravlja mrežnom trgovinom. Sadržaji objavljeni u mrežnoj trgovini vlasništvo su poduzeća ŽABJEK d.o.o. i mogu se koristiti u nekomercijalne svrhe, pazeći da zadrže sva navedena upozorenja o autorskim pravima, dakle ne smiju se prepisivati, umnožavati ili na bilo koji drugi način distribuirati bez dopuštenja poduzeća ŽABJEK d.o.o.
Ponekad se dogodi da ne možemo osigurati potpunu točnost i pouzdanost svih objavljenih podataka. Sva upozorenja shvatit ćemo ozbiljno i odmah ćemo korigirati objavljene informacije.
Ne preuzimamo odgovornosti za eventualne posljedice nastale zbog uporabe informacija objavljenih u ovoj mrežnoj trgovini ili privremenog nefunkcioniranja mrežne trgovine.
Zadržavamo pravo dnevnog mijenjanja sadržaja, grešaka u cijenama i u napisanom tekstu.
Uporabnom mrežne trgovine posjetitelj/kupac potvrđuje da prihvaća opisane uvjete i da je s njima suglasan.
Pritužbe i sporovi
Mrežna stranica orodje-zabjek.si poštuje važeće zakonodavstvo o zaštiti potrošača i trudi se ispunjavati svoju dužnost osiguravanja učinkovitog sustava obrade pritužbi.
U slučaju problema, kupac se s prodavaču može obratiti na telefonski broj: +38614280120 ili na adresu elektroničke pošte info@orodje-zabjek.si te predati svoju pritužbu. Postupak obrade pritužbe je povjerljiv.
Prodavač u najvećoj mogućoj mjeri nastoji riješiti eventualne sporove sporazumne. Ukoliko to ipak nije moguće, za rješavanje tih sporova nadležan je sud u Ljubljani.
Poduzeće Žabjek d.o.o. u skladu sa zakonskim normama ne priznaje nikakvog izvođača izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova kao nadležnog za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti u skladu sa Zakonom o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova.
Potrošači imaju mogućnost da sporove u vezi sa svojim mrežnim narudžbama najprije riješe bez uključivanja suda.
Platforma za mrežno rješavanje potrošačkih sporova dostupna je na mrežnoj stranici
ec.europa.eu/... odn. ec.europa.eu/...
Navedeno uređenje proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanje potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o mrežnom rješavanju potrošačkih sporova te izmjeni Uredbe (ES) br.2016/2004 i Direktive 2009/22/ES.
Želimo vam ugodne i povoljne kupnje!
Za sve dodatne informacije na raspolaganju smo vam putem elektroničke pošte info@orodje-zabjek.si ili na telefon +386 1 42 80 120